AMANAH IKHTIAR MALAYSIA PEJABAT WILAYAH PAHANG
NO.2, TINGKAT 1,JALAN DATO BAHAMAN 4,
PUSAT KOMERSIAL TEMERLOH,28000 TEMERLOH.PAHANG,TEL :092961434 FAX:092960165
Amanah Ikhtiar Malaysia..Membantu Keluarga Miskin Berikhtiar Menambah Rezeki
Kesempurnaan Kualiti Kecemerlangan Organisasi

Wednesday 28 September 2011

Sambutan Aidilfitri Sahabat AIM Cawangan Jerantut

Pada 24hb September 2011, bertempat di Dewan Harmoni Sekolah Men. Keb. Padang Saujana, Jerantut telah berlangsung majlis gilang-gemilang yang julung-julung kalinya diadakan bagi sahabat AIM Jerantut.
Program ini telah dianjurkan oleh Lembaga Perwakilan Sahabat AIM Jerantut dengan kerjasama Pengurus Cawangan Cik Norbaizura Bt Mohamad dan kakitangan AIM Cawangan Jerantut. Seawal jam 9.00 pagi, dewan telah dipenuhi oleh para sahabat bersama-sama ahli keluarga masing-masing yang hadir untuk memeriahkan majlis tersebut. Majlis dimulakan dengan selawat secara beramai-ramai sementara menanti kedatangan Yang Berhormat Dato’Lau Lee Ahli Dewan Undangan Negeri Dun Damak untuk merasmikan program tersebut. Di kesempatan itu, majlis telah diserikan dengan upacara memotong pulut kuning bersempena dengan pembukaan cawangan Jerantut.
Upacara pemotongan pulut kuning telah dibuat oleh Pegawai Rancangan En. Shahfizan Hamdan disaksikan oleh Pengurus Cawangan dan ketua-ketua pusat serta sahabat-sahabat AIM Jerantut. Sambutan yang agak menggalakkan daripada sahabat-sahabat yang tidak melepaskan peluang untuk bersama-sama meraikan sambutan Aidilfitri tersebut. Ucapan pembukaan telah dibuat oleh Puan Faridah Ibrahim selaku Ketua Lembaga Perwakilan Sahabat AIM Jerantut.
Majlis telah dirasmikan oleh YB. Dato’Lau Lee dengan pujian yang cukup menaikkan semangat sahabat-sahabat AIM khususnya yang berada di Daerah Jerantut. Harapan beliau supaya kaum-kaum ibu berusaha membantu para suami untuk meningkatkan taraf hidup keluarga melalui saluran pembiayaan yang diberikan oleh AIM dengan sebaik-baiknya. Majlis diceriakan dengan upacara cabutan nama bertuah dan persembahan kompang daripada anak-anak sahabat serta sahabat AIM sendiri. InsyaAllah, program sebegini akan dianjurkan pada masa akan datang bagi mengeratkan hubungan dan ukhwah dikalangan sahabat-sahabat AIM.

No comments:

Post a Comment